Lietošanas noteikumi
1. Vispārīgie noteikumi
1.1. Tīmekļa vietne www.maurinaklinika.lv pieder Sabiedrībai ar ierobežotu atbildību "Flebomedika" jeb Dr.Mauriņa klīnika, Reģ. Nr. 40003570396, juridiskā un faktiskā adrese: Jaunā Mežaparka iela 4, Rīga, Latvija, LV - 1014, tālrunis: +371 67374747, e-pasta adrese: (turpmāk– Tīmekļa vietnes īpašnieks).
1.2. Tīmekļa vietnes www.maurinaklinika.lv (turpmāk – Tīmekļa vietne) lietošanas noteikumi, tostarp Tīmekļa vietnes īpašnieka izstrādātā Privātuma politika, ir saistoši katrai fiziskai personai, proti, Tīmekļa vietnes lietotājam, kas izmanto Tīmekļa vietnē piedāvātos pakalpojumus (turpmāk – Lietotājs).
1.3. Tīmekļa vietnes īpašniekam ir tiesības jebkurā laikā labot un precizēt šos noteikumus, publicējot attiecīgās izmaiņas Tīmekļa vietnē, norādot pēdējo izmaiņu veikšanas datumu un, ja grozījumi Tīmekļa vietnes īpašnieka ieskatā varētu būt Jums būtiski, nosūtot Jums ziņu e-pasta adresē. Jebkuras Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumu izmaiņas ir spēkā ar brīdi, kad tās ir publicētas Tīmekļa vietnē.
2. Piekrišana Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumiem
2.1.Persona (turpmāk - Lietotājs) ir tiesīga lietot Tīmekļa vietni un/vai tajā piedāvātos pakalpojumus tad, ja tā ir iepazinusies ar Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumiem un tiem piekrīt, kā arī iepazinusies ar Privātuma politiku. Katram Lietotājam ir pienākums iepazīties ar aktuālo Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumu redakciju.
2.2. Veicot Tīmekļa vietnes faktisku izmantošanu, Lietotājs apstiprina piekrišanu Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumiem. Šādā gadījumā tiek uzskatīts, ka Lietotājs ir iepazinies ar Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumiem un tiem piekrīt;
2.3.Ja Lietotājs nepiekrīt Tīmekļa vietnes lietošanas noteikumiem, tad tas nav tiesīgs izmantot Tīmekļa vietni un/vai tajā piedāvātos pakalpojumus.
3. Tīmekļa vietnes lietošanas kārtība
3.1.Tīmekļa vietnē pieejama informācija par ārstniecības iestādes piedāvātajiem pakalpojumiem, ārstiem un speciālistiem, pakalpojumu cenām, kā arī iespēja pieteikties e-privilēģiju kartei. Lietotāji var izveidot vai atcelt vizīti pie ārsta vai speciālista, un noteiktos gadījumos, kad to paredz Tīmekļa vietnes īpašnieks, veikt priekšapmaksu.
3.2. Lietotājam ir pienākums iepazīties ar pakalpojumu aprakstu pirms pieteikuma veikšanas attiecīgajam pakalpojumam.
3.3. Katra fiziska persona ir tiesīga pieteikt tikai tik ārstu/speciālistu apmeklējumus, cik tā patiešām plāno apmeklēt, un šie pieteikumi nedrīkst sakrist vienā un tajā pašā laikā.
3.4. Lietotājs ir tiesīgs izmantot Tīmekļa vietni un tajā piedāvātos pakalpojumus tikai atbilstoši to izmantošanas noteikumiem un paredzētajiem mērķiem.
3.5.Lietotājs neveiks nekādas darbības, kas kavē (var kavēt) vai traucē (var traucēt) Tīmekļa vietnes un/vai tajā piedāvāto pakalpojumu (t.sk., serveru un tīklu, kas ir saistīti ar pakalpojumiem) izmantošanu.
3.6. Lietotājs apliecina, ka jebkura informācija, kuru tas sniegs, vienmēr būs patiesa, precīza un aktuāla un tā tiks sniegta pilnīgi brīvprātīgi.
3.7.Lietotājs ir pilnībā atbildīgs par jebkuru informāciju, kuru tas izvieto Tīmekļa vietnē un/vai nosūta Tīmekļa vietnes īpašniekam (tai skaitā, bet ne tikai: informāciju par saviem personas datiem), kā arī uzņemas pilnu atbildību par sekām (t.sk., tiesiskajām), kuras rodas šādas informācijas izvietošanas vai nosūtīšanas rezultātā.
3.8.Lietotājs piekrīt, ka Tīmekļa vietnē sniegto pakalpojumu saturs un/vai sniegšanas kārtība, kā arī Tīmekļa vietnes saturs var mainīties bez iepriekšēja brīdinājuma. Saistībā ar minēto lietotājs neizvirzīs nekādas pretenzijas vai prasības. Lietotāja pienākums ir regulāri sekot līdzi visu pakalpojumu aprakstiem un izmaiņām tajos.
3.9.Lietotājs piekrīt, ka Tīmekļa vietnes īpašnieks pēc saviem ieskatiem un bez iepriekšēja brīdinājuma var uz laiku vai pavisam pārtraukt Tīmekļa vietnē piedāvāto pakalpojumu vai jebkuras pakalpojumu daļas sniegšanu konkrētajam lietotājam vai visiem lietotājiem, kā arī bez iepriekšēja brīdinājuma uz laiku vai pavisam pārtraukt Tīmekļa vietnes vai kādas tās daļas uzturēšanu (minētais ietver arī Tīmekļa vietnes slēgšanu). Saistībā ar minēto lietotājs neizvirzīs nekādas pretenzijas vai prasības.
3.7.Lietotājs ir tiesīgs jebkurā laikā pārtraukt izmantot Tīmekļa vietni un tajā piedāvātos pakalpojumus.
3.8.Lietotājam ir aizliegts izmantot Tīmekļa vietnē iekļauto informāciju komerciāliem nolūkiem.
4. Priekšapmaksas veikšanas un tās atmaksas kārtība
4.1. Lai nodrošinātu pakalpojuma pieejamību un efektīvu plānošanu, par atsevišķiem pakalpojumiem, ko norādījis Tīmekļa vietnes īpašnieks, Lietotājam pirms pakalpojumu saņemšanas, jāveic pilna vai daļēja priekšapmaksa.
4.2. Priekšapmaksas apmērs tiek norādīts pakalpojuma pieteikuma brīdī un tiek ieturēts kā daļa no pakalpojuma kopējās cenas.
4.3. Priekšapmaksu par pakalpojumu var veikt:
4.4.1. Ar pārskaitījumu: Tīmekļa vietnes īpašnieks sagatavo un uz Lietotāja norādīto e-pasta adresi nosūta rēķinu priekšapmaksas veikšanai;
4.4.2. Ar maksājumu karti (Visa, MasterCard, Meastro), ievadot kartes īpašnieka datus;
4.4.3. Ar internetbanku: www.maurinaklinika.lv pāradresēs Jūs uz internetbankas lapu un nodos bank-link sistēmai datus par summu, kuru ir nepieciešams apmaksāt.
4.5. Tīmekļa vietnes īpašnieks apkopo informāciju par pārskaitītajiem naudas līdzekļiem vienu reizi darba dienā.
4.6. Gadījumā, ja maksājums netiek saņemts Tīmekļa vietnes īpašnieka kontā (divu stundu laikā, ja apmaksa veikta ar bankas karti tiešsaistē vai vienas dienas laikā, ja apmaksa veikta ar bankas pārskaitījumu), tad pieraksts tiek atcelts un klients saņem attiecīgu paziņojumu uz savu norādīto e-pastu.
4.7. Ja Lietotājs ir veicis priekšapmaksu par pakalpojumu, bet noteiktu laiku pirms vizītes to atceļ, viņam tiek atmaksāta daļa vai visa iemaksātā summa atkarībā no atcelšanas brīža. Tā kā pēkšņa pieraksta atcelšana rada uzņēmumam dīkstāves izmaksas un ierobežo iespēju piedāvāt pakalpojumu citiem klientiem, priekšapmaksa tiek atmaksāta saskaņā ar šādiem nosacījumiem:
4.7.1. ja Lietotājs atceļ pierakstu ne mazāk kā 7 dienas pirms pakalpojuma saņemšanas laika, Lietotājam tiek atmaksāta iemaksātā summa 100% apmērā;
4.7.2. ja Lietotājs atceļ pierakstu mazāk kā 7 dienas pirms pakalpojuma saņemšanas laika, bet ne mazāk kā 72 stundas pirms pakalpojuma sniegšanas laika, Lietotājam tiek atmaksāta iemaksātā summa 50% apmērā;
4.7.3. ja Lietotājs atceļ pierakstu ne mazāk kā 24 stundas pirms pakalpojuma saņemšanas laika, Lietotājam tiek atmaksāta iemaksātā summa 25% apmērā.
4.7.4. ja Lietotājs atceļ pierakstu mazāk kā 24 stundas pirms pakalpojuma sniegšanas laika vai neierodas uz vizīti, Lietotājam netiek atgriezta iemaksātā summa.
4.8. Klients apzinās, ka, piesakoties vizītei mazāk nekā 7 dienas pirms pakalpojuma saņemšanas, atcelšanas gadījumā priekšapmaksa tiek atmaksāta tikai proporcionāli atlikušajam laikam.
4.9. Priekšapmaksas summa, kas netiek atmaksāta, sedz uzņēmuma izdevumus, kas radušies saistībā ar konkrētā pakalpojuma rezervāciju un ierobežoto iespēju piedāvāt attiecīgo pakalpojumu citam klientam, ja atteikums tiek veikts pārāk vēlu.
4.10. Gadījumā, ja Lietotājs vēlas atcelt pierakstu, tas aizpilda pieraksta atcelšanas formu un Tīmekļa vietnes īpašnieks atgriež naudu uz to pašu kontu no kura tika veikts maksājums.
4.11. Tīmekļa vietnes īpašnieks pārskaita Lietotājam iemaksātos naudas līdzekļus 14 dienu laikā no pieraksta atcelšanas formas iesniegšanas brīža.
4.12. Gadījumā, ja Lietotājs nav saņēmis pakalpojumu vai nav apmierināts ar pakalpojuma kvalitāti, tas iesniedz rakstisku pretenziju Tīmekļa vietnes īpašniekam ne vēlāk kā 10 dienu laikā no pakalpojuma saņemšanas dienas vai dienas, kad Lietotājam bija jāsaņem pakalpojums, saskaņā ar pierakstu.
4.13. Tīmekļa vietnes īpašnieks izskata saņemtās pretenzijas 10 dienu laikā no to saņemšanas dienas, par izskatīšanas rezultātu paziņojot pretenzijas iesniedzējam.
5. Intelektuālais īpašums un privātums
5.1.Visas tiesības (t.sk., īpašumtiesības) uz Tīmekļa vietni pieder Tīmekļa vietnes īpašniekam. Lietotājs apzinās, ka par minēto tiesību pārkāpumu tas var tikt saukts pie normatīvajos aktos noteiktās atbildības.
5.2. SIA “Flebomedika” aizsargā fizisko personu pamattiesības un brīvības, it īpaši privātās dzīves neaizskaramību, attiecībā uz fiziskās personas datu apstrādi saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK. Personas dati tiek apstrādāti pieteikumu pie ārsta/speciālista administrēšanai un to izpildei, reģistrācijas un dalības administrēšanai Lojalitātes programmā, mārketinga aktivitāšu nodrošināšanai, grāmatvedības prasību nodrošināšanai, kā arī citu definētu mērķu sasniegšanai. Vairāk informācija par mūsu veikto personas datu apstrādi pieejama Privātuma politikā (uzspiežams links) un Sīkdatņu politikā (uzspiežams links).
6. Pušu atbildība un strīdu izšķiršanas kārtība
6.1. Lietotājs, piesakoties vizītei, apliecina, ka ir iepazinies ar šiem noteikumiem, tos saprot un piekrīt, ka priekšapmaksa tiek atmaksāta tikai atbilstoši šajā dokumentā noteiktajiem nosacījumiem.
6.2. Attiecības starp Tīmekļa vietnes īpašnieku un Lietotāju (t.sk. visas prasības un pretenzijas, kas saistītas ar šiem noteikumiem, izriet no tiem, saistītas ar to pārkāpšanu, piemērošanu, iztulkošanu, spēkā esamību utt.) tiek risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas tiesību aktiem, jo pakalpojums tiek sniegts Latvijas Republikas teritorijā.
6.3. Līgumslēdzējas puses strīdus vispirms centīsies atrisināt savstarpējās pārrunās, vienojoties par abpusēji pieņemamu risinājumu.
6.4. SIA “Flebomedika” normatīvajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā un termiņā atbildēs uz Jūsu iesniegumiem un informēs par iespējamo prasījuma izpildes veidu vai strīda risinājumu, vai alternatīvu prasījuma izpildes veidu.
6.5. Ja strīdu nav iespējams atrisināt savstarpējās pārrunās, tad Jums kā patērētājam ir tiesības celt prasību vispārējās jurisdikcijas tiesā.